Lihtenştayn

Değerli ziyaretçimiz, Praxis Visa Solutions Lihtenştayn Vizesi sayfamıza hoş geldiniz. Praxis Visa Solutions tecrübeli danışmanları ile Lihtenştayn vizesi işlemlerinde başvuru sahiplerinin talep ettikleri turistik, ticari veya aile ve arkadaş ziyareti vizelerini kolay yoldan almalarını sağlamaktadır.

Lihtenştayn vize işlemleri hakkında yeni bilgileri Lihtenştayn vizesi sayfalarımızdan öğrenebilir veya vize danışmanlarımızı arayarak durumunuza özel olarak nasıl başvuru yapabileceğinize dair detaylı bilgileri alabilirsiniz.

Lihtenştayn vizesi ile Schengen vizesinin geçerli olduğu 26 Schengen ülkesine ve vizenin geçerli olduğu diğer Avrupa ülkelerine seyahat edebilirsiniz. Lihtenştayn vizesi prosedürleri başvuru sahibinin durumuna özel koşullar içermektedir. Praxis Visa Solutions sosyal durumunuza (çalışan, emekli, öğrenci, ev hanımı vb.) en uygun çözümleri üreterek ihtiyacınız olan Lihtenştayn aile ziyareti vizesi, Lihtenştayn ticari vizesini veya Lihtenştayn turistik vizesini vize bürokrasiyle uğraşmanıza gerek kalmadan kolay yoldan almanızı sağlar.

Lihtenştayn vizesi için gerekli evraklar 2019, Lihtenştayn vizesi kaç günde çıkar, Lihtenştayn vizesi başvuru formu, Lihtenştayn vizesi randevu alma, Lihtenştayn vizesi başvuru ücreti 2019 yılı itibariyle nedir, Lihtenştayn güncel şartlarda nedir gibi vize işlemlerine dair bütün soruların yanıtlarını Praxis Visa Solutions vize danışmanlarını arayarak öğrenebilirsiniz.

Lihtenştayn vizesi alma prosedürleri Lihtenştayn Konsolosluğu tarafından belirlenir ve vize sonucuna konsolosluk karar verir. Lihtenştayn vizesi işlemleri dönemsel güncellemelere tabi olup koşullara göre değişiklik gösterebilir. Lihtenştayn vizesi almak için ilk kez başvuru yapıyorsanız vize danışmanlarımızı arayarak doğru ve güncel bilgilerle işlemlerinizi yapmanızı tavsiye ederiz. Bu bağlamda Lihtenştayn vizesi başvurusu hakkında detaylı bilgileri içeren e-postayı talep edebilir gerekli evrakları hazırlayarak hızla işlemlerini başlatabilirsiniz.

Lihtenştayn vizesi işlemlerinde vize türü (turistik, ticari, ziyaret) doğru belirlenmesi en önemli başvuru kriterlerinden biridir. Detaylardaki küçük bir hata Lihtenştayn Konsolosluğundan vize reddi almanıza sebep olabilir. Lihtenştayn aile ziyareti, arkadaş ziyareti, turistik ve ticari vize evrakları farklılıklar içerir. Lihtenştayn vize başvuru formunun doldurulması ve Lihtenştayn Schengen vize prosedürleri doğrultusunda başvurunun yapılması uzman önerileri ve yönlendirmeleri ile yapıldığında ihtiyacınız olan vizeyi zahmetsiz yollardan alabilmektesiniz. Pasaportunuzun uygunluk durumu hakkında detaylı bilgiyi sayfalarımızda bulabilirsiniz.

Vize danışmanlığında müşteri deneyimlerinin gösterdiği doğrultuda vizyonunu geliştiren Praxis Visa Solutions doğru başvuru stratejisi ile işlemlerinizi kolayca sonuçlandırmanızı sağlayacaktır. Uzmanlarımız tarafından yapılan evrak ve sürecin tam zamanlı takibi ile vizenizi kısa sürede alabileceksiniz.

Lihtenştayn Turistik Vize Gerekli Evraklar

Şirket Çalışanları

  1. Pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  2. Otel ve Uçak bileti rezervasyonları (lütfen vize başvuru işlemleriniz sonuçlanmadan satın alma yapmayınız !)
  3. 2 adet biometrik YENİ fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  4. Kimlik fotokopisi
  5. Şirket yazısı (Şirketin antetli kağıdına yazılmış belgede; şirkette izinli olunan tarihler belirtilmeli belge orjinal, kaşe ve ıslak imzalı olacak şekilde temin edilmelidir.)
  6. SGK işe giriş bildirgesi (İş yerinizden temin edilmelidir.)
  7. 4A hizmet dökümü (SGK kurumlarından veya e devlet şifrenizle ilgili web sitesinden BARKODLU şekilde temin edebilirsiniz.)
  8. Maaş bordrolarınız (Son 3 aya ait, ıslak imza ve kaşeli temin ediniz)
  9. Banka hesap özeti (Son 3 aylık, en az 5.000 TL bakiyesi olan, kaşe, ıslak imza ve banka imza sirküleri ile birlikte / belge ıslak kaşeli olmalıdır)

Şirket Sahipleri

  1. Pasaport – eski pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  2. Şirket yazısı (Şirketin antetli kağıdına Konsolosluğa hitaben yazılacak dilekçede seyahat tarihlerinizi ve amacınızı belirterek kaşeli ve imzalı)
  3. 2 adet biometrik YENİ fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  4. Kimlik fotokopisi
  5. 4 Adet güncel tarihli şirket evraklarının fotokopileri (faaliyet belgesi, sicil gazete, vergi levhası, imza sirküleri)
  6. Şirketin banka hesap dökümü (Son 3 aylık bilgileri içeren belgede en az 5.000 TL bakiye olmalı, kaşe, ıslak imza ve banka imza sirküleri ile birlikte temin edilmelidir.)
  7. 4 B hizmet dökümü (SGK kurumlarından veya e devlet şifrenizle ilgili web sitesinden BARKODLU şekilde temin edebilirsiniz.

Devlet Memurları

  1. Pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  2. 2 adet biometrik YENİ fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  3. Kimlik fotokopisi
  4. Çalışma belgesi (mühür ve ıslak imzalı belge)
  5. Resmi izin belgesi (mühür ve ıslak imzalı belge)
  6. Görev kimlik kartı fotokopisi (ön ve arka yüz)
  7. Maaş bordrosu (Son 3 aylık, ıslak imza ve kaşeli orijinal belge)
  8. Banka hesap özeti (Son 3 aylık, en az 5.000 TL bakiyesi olan, kaşe, imza ve banka imza sirküleri ile birlikte orjinal olarak temin edilmelidir.)

Emekliler

  1. Vize Takip formu
  2. Pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  3. Vize talep dilekçesi (Emekli kişi Konsolosluğa hitaben yazacağı dilekçede seyahatinin tarihlerini ve amacını belirtmeli belgeyi ıslak imzalı)
  4. 2 adet YENİ biometrik fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  5. Banka hesap özeti (Minimum 5.000 TL bakiyesi olan hesap dökümü bankadan kaşeli, ıslak imzalı ve banka imza sirküleri ile birlikte orjinal belge olarak temin edilmelidir.)
  6. Emekli maaş dökümü (Emekli maaş dökümü son 3 aylık kaşeli, ıslak imzalı ve imza sirküleri ile birlikte.)
  7. Emeklilik belgesi (SGK kurumlarından veya e-devlet şifrenizle ilgili web site üzerinden temin edebilirsiniz.)
  8. Kimlik fotokopisi

Ev Hanımları

  1. Pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  2. 2 adet biometrik YENİ fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  3. Kimlik fotokopisi
  4. Tam vukuatlı nüfus kayıt örneği (Aile ve adres bilgilerini içeren, orijinal belge)
  5. Şahsi banka hesap dökümü (Son 3 aylık en az 5.000 TL bakiyeli, kaşe, ıslak imza ve banka imza sirküleriyle)
  6. Sponsor olacak kişiden mesleki duruma göre istenen tüm belgeler.

Öğrenciler

  1. Pasaport (Seyahat sonrası en az 3 ay geçerli)
  2. Öğrenci belgesi (Güncel tarihli belge mühür ve ıslak imzalı olacak şekilde temin edilmelidir.)
  3. 2 adet biometrik YENİ fotoğraf (35×45 ölçülerinde, arka fonu beyaz)
  4. Kimlik fotokopisi
  5. Tam vukuatlı nüfus kayıt örneği (Aile ve adres bilgilerini içeren)
  6. Muafakatname (Kişi 18 yaşından küçük olması halinde, anne ve baba tarafından imzalanmış noter onaylı orjinal belge)
  7. Otel ve Uçak bileti rezervasyonu (lütfen vize başvuru işlemleriniz sonuçlanmadan satın alma işlemi yapmayınız!)
  8. Sponsor olacak kişiden mesleki duruma göre istenen tüm belgeler.

Vize nereden alınır?

1.Konsolosluklar 2.Büyükelçilikler 3.Konsoloslukların akredite ettiği kurumlardan vize alınmaktadır. Aracı kurumlar ve yetkili acenteler başvuru sahibinin işlemlerini kolaylaştıran kurumlardır ve vize sonucunu belirlemek gibi yetkileri yoktur. Praxis Visa Solutions vize başvurusunu sizin adınıza bu kurumlara yapar. Randevu alımı, başvuru formu doldurma, online başvuru gibi vize işlemlerinde önemli rol oynayan unsurları başvuru sahibinin koşullarına uygun hale getirir.

Vize Başvurusu için gerekli evraklar nelerdir?


Vize başvuru evrakları ülkeden ülkeye değişmektedir. Bununla birlikte pasaportunuzun süresi ve niteliği büyük önem arzetmektedir ve öncelikli bir faktördür. Vize için gerekli belgeler seyahatin amacına ve pasaport türüne göre değişir. Hususi, umuma mahsus, hizmet ve diplomatik pasaport kategorilerinden hangisine sahipseniz hazırlayacağınız belgeler buna göre şekillenir. Seyahat amacınızı doğru belirlemesi (turistik,aile veya arkadaş ziyareti veya ticari amaçlı seyahat) evrakları şekillendiren bir diğer önemli unsurdur. Evraklar konsolosluklar ve yetkili vize acenteleri tarafından dönemsel olarak güncellenebildiğinden başvuru öncesinden uzman kuruluşlardan bilgi alınması gerekmektedir. Praxis Visa Solutions vize dünyasındaki güncellenmeleri yakından takip ederek başvuru sahibinin durumuna özel işlem yaparak ihtiyaç duyulan vizenin ilgili konsolosluktan alınmasını sağlamaktadır. Vize başvurusunda dikkat edilmesi gereken unsurlar nelerdir? Vize başvuru sahibi başvuruyu yetkili aracı kurumlar aracılığı ile yapabilir ancak randevuya şahsen girilmesi gerekmektedir. Eski, yıpranmış ve yırtık sayfaları olan pasaportlarla işlem yapılmamalıdır. Böyle durumlarda vize almış olsanız dahi vizesinin aldığınız ülkeye alınmayabilirsiniz. Pasaportunuzun geçerlilik süresi başvuru tarihinden en az 1 yıl olmalıdır. Vize randevusunda, sunduğunuz belgelerdekinden farklı bilgiler veremezsiniz. Böyle bir tutarsızlık tespit edildiğinde vize reddi alırsınız.

Başvurunun eksiksiz ve tam evraklarla yapılması gerekir.

Gideceğiniz ülkede konaklama bilgilerinizin doğru olması gerekir. Rezervasyon yaptırmanız gerekmektedir. Kalacak yer bildiriminde bulunulmayan başvurular kabul edilmez. Seyahatiniz süresinde seyahat ve konaklama olanaklarınızı finansal kayıtlarınızla ispat etmeniz gerekmektedir. Banka hesabınızın son 3 aya ait dökümlerinde yeterli miktarda para bulundurmaya dikkat edin. Evraklarınızı sosyal durumunuza, mesleğinize göre hazırlamanız gerekmektedir.

Schengen vize başvurumu nasıl yapmalıyım?

26 üye ülkeyi kapsayan Schengen alanına seyahat etmek isteyen umumi pasaport sahibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları ile Türkiye’de oturum izni bulunan yabancı ülke vatandaşları Schengen vizesi başvurusunda bulunmak durumundadırlar. Başvuru sahipleri Schengen vize başvurularını konsolosluklar tarafından yetkilendirilen vize başvuru merkezleri ve akredite turizm seyahat acenteleri aracılığıyla yapabilirler. Schengen vize başvurusunda bulunacak yolcularımız başvurulacak vize kategorisi ve mevcut durumlarına uygun evrakları hazırlamalıdırlar. Bu belgelerin eksik veya hatalı olması durumunda vize başvuru sürecinin aksayacağını önemle hatırlatmak isteriz.

Schengen vize başvurumu ne zaman yapabilirim?

Schengen üyesi ülkelerde 6 aylık zaman dilimi içerisinde 90 güne kalış hakkı tanıyan kısa dönem vize başvurularınızı planladığınız seyahat tarihinden en erken 90 gün önce yapabilirsiniz. Seyahat tarihine 90 günden daha fazla süre kalan başvuru sahipleri vize başvurularını Schengen kuralları gereği yapamazlar. Schengen üyesi ülkelere seyahat etmek isteyen başvuru sahiplerinin konsolosluk ve elçiliklerin işlem ve değerlendirme sürelerini, randevu ve çalışma yoğunluğunu gözönünde bulundurarak seyahatlerine en fazla 1 ay kala başvurularını yapmaları tavsiye edilir. Schengen vize başvurunuzu değerlendiren elçilik ve konsolosluklar sizden ek evrak veya mülakat talebinde bulunabilirler. Bu nedenle vize başvurunuzu planlanan seyahat tarihinizden 30 gün gün önce yapmanız faydalı olacaktır.

Yeşil pasaportum var vize almam gerekir mi?

Yeşil pasaport sahibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları Schengen üyesi ülkelere yapacakları 6 ayda 90 güne kadar kalış hakkı tanıyan kısa süreli seyahatlerinde vizeden muaftırlar. Yeşil pasaport sahipleri bu seyahatlerinin bu başvuruları için herhangi bir vize başvurusunda bulunmaları gerekmemektedir.

Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?

Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?Başvuru evraklarımı kargo ile gönderebilir miyim?